Rajzfilmen nagyon cuki tud lenni egy Bulbasaur, és a továbbfejlesztett változatai is, de élőben nem biztos, hogy szívesen találkozna velük az ember, pláne akkor nem, ha úgy néznek ki, ahogyan Mickael Lelièvre háromdimenzióban renderelt számítógépes szobra róluk. A francia modellező rengeteg állatot és képzeletbeli lényt maszkíroz reálisabb, háromdimenziós alkotássá, most éppen úgy gondolta, hogy a pokémonok kerülnek terítékre.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A művész elmondta, hogy ezeket a lényeket nagyon jó gyakorlásnak tartja a munkájához, és igyekszik mindig való életbeli inspirációt is találni hozzájuk. “Muszáj anatómiai példákat találnom olyan fajokról, amelyeket be tudok illeszteni a dizájnba” – mondta el a CNET-nek a művész. Ezért lehet az, hogy az elkészült digitális szobrok nem olyan elnagyoltak, mint a mesebeli rajzok, és hogy Turtle inkább hasonlít egy Tini nindzsa harci teknőshöz, mint az eredeti rajzfilmfigurához.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Lelièvre több programot használ a szobrok elkészítéséhez, legtöbbször ZBrush-sal, V-Ray-jel és Photoshoppal dolgozik. Attól függően, hogy milyen bonyolult pokémont választ magának, az elkészítés és a renderelés átlagosan 1-5 napig tarthat.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Nyitókép: Mickael Lelièvre