Tech esport

Két hete kapható, de viszik, mint a cukrot

Szeptember 7-én jelent meg a Marvel’s Spider-Man, a legújabb videojáték, amiben a csodálatos és közkedvelt Pókember bőrébe bújhatunk, és az Insomniac Games alkotása óriási siker, hiszen a kiadásért felelős Sony közleménye szerint már az első három napban 3,3 millió példányt értékesítettek belőle.

Ez nemcsak elképesztően jó eredmény egy olyan programtól, ami mindössze egyetlen platformra, a PlayStation 4 konzolra kapható, de Pókember egyértelműen rekordot is döntött, hiszen ezzel az eredménnyel minden idők egyik leggyorsabban fogyó PS4-exkluzív videojátéka lett, letaszítva a trónról a szintén idei God of War-t, amiből 3,1 millió fogyott a megjelenést követő első három napban.

A kivételesen jó eladásokról beszámoló Stephen Turvey, a PlayStation globális eladásokért felelős elnökhelyettese szerint a Marvel’s Spider-Man „beváltotta és túl is szárnyalta” a cég elképzeléseit, és a siker nem is olyan meglepő annak fényében, hogy nemrég még arról cikkeztünk, hogy a játék már a megjelenés előtt hiánycikké vált a világ legnagyobb online boltjában, az Amazonon.

Bárcsak minden gyerekkori álom így teljesülne
Az új Pókember videojáték olyan jól sikerült, hogy konkrétan könnyeket csalt a szemünkbe.

A minden eddigi PS4-es rekordot felülmúló eladásokon ráadásul azért sem lehet csodálkozni, mert a Marvel’s Spider-Man az idei év egyik vitathatatlanul legjobb játéka, amiről mi is részletes tesztben áradoztunk. A mindössze két hete kapható program egyrészt eddig sosem látott, zseniális történettel szórakoztatja a nagyközönséget, másrészt olyan játékmenetet nyújt, aminek köszönhetően tényleg Pókembernek érezheti magát az, aki kontrollert ragad – nem csoda hát, hogy viszik, mint a cukrot.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik