Tech

Ennek a facebookos újításnak nem fog örülni

A Snapchattől nyúlt, 24 óra után eltűnő posztokat (Stories) a Facebook már szinte minden termékébe beépítette: tehetünk közzé ilyen tartalmakat a Messengerben, az Instagramon, a Facebookon és a WhatsApp csevegőben is. A képmegosztó platformon nagy sikere van a formátumnak, tavaly augusztusi adatok szerint 250 milliónál is többen használják. A közösségi oldalon és a Messengerben jóval kevesebben, de biztatók a jelek.

A Facebook bejelentette, hogy a közösségi oldal felületén is sikerült elérni a napi 150 milliós számot, ennyien posztolnak már naponta történeteket. Ennek „örömére” a közösségi oldal sztorijaiban elkezdik bevezetni a hirdetéseket, ahogy az Instagramon az már egy ideje látható.

Egyre több ember használja a Facebook Storiest arra, hogy összekapcsolódjon az ismerőseivel és a cégekkel, ezért elkezdtük tesztelni a hirdetéseket a történeteken belül, hogy a felhasználók új termékeket és szolgáltatásokat fedezhessenek fel. A sztorikban szereplő hirdetések nagy értéket adnak hozzá a cégekhez az Instagramon, és úgy gondoljuk, hogy ez a Facebookon is működhet.” –  mondta a Facebook termékmenedzsere.

A tesztidőszak során az Egyesült Államok, Mexikó, Brazília területén élő felhasználók láthatják majd a reklámokat a barátak posztjai közé ékelve, amik mindössze 5-15 másodpercesek lehetnek. Amennyiben a Facebook úgy gondolja, hogy ez a hirdetőknek előnyös, valószínűleg később világszerte bevezetik a reklámokat.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik