Tech

Csúnya buktának tűnik az Apple okoshangszórója

Az Apple idén februárban – a többiekhez képest jókora lemaradással – dobta piacra az Amazon Echo-hoz és a Google Home konkurenciájának szánt HomePod-ot, amiről néhány hete már terjed a pletyka, hogy egyáltalán nem hozza azokat az eladási számokat, amiket az almás cég várt a termékről, és szakértők olyan jóslatokkal álltak elő, hogy a tervezett 10 millió példány helyett csak 2 milliót fog értékesíteni a cég.

Ezt látszik most alátámasztani a Cult of Mac beszámolója is, amiben arról olvashatunk, hogy az Apple havi 500 000 darabról mindössze 200 000 darabra vágta vissza a HomePod gyártását, ami több mint 50%-os csökkenés, és egyértelműen azt jelzi, hogy egyáltalán nem olyan nagy az érdeklődés a termék iránt, mint ahogy az cupertinóban remélték.

Nem állnak tömött sorokban érte – Forrás: AFP PHOTO / NOAH BERGER

A HomePod a manapság népszerű, hanggal vezérelhető, és virtuális asszisztenssel (Siri) felszerelt okoshangszórók sorát bővíti, viszont az Amazon és a Google (és más gyártók) termékeivel ellentétben a prémium kategóriát képviseli, azaz jóval drágább, mint a konkurencia modelljei, ráadásul a készülék minden funkciójának kihasználásához szükséges még egy Apple Music előfizetés is, ami sokak számára hátráltató tényező lehet, ha a készülék beszerzéséről van szó.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik