Tech
The Facebook "thumbs up" or "lie" gesture is seen reflected in a pair of sunglasses on November 3, 2017. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto)

Hamarosan még idegesítőbb lesz a Facebook

Birkás Péter
Birkás Péter

újságíró. 2018. 04. 21. 12:16

Korábban a témában:

A hirdetések már most is rengeteg embert zavarnak a közösségi oldalon, és a helyzet csak rosszabb lesz, hisz egy a Facebook egyik legfrissebb blogbejegyzés szerint a cég azt tervezi, hogy még több videóra kiterjessze az úgynevezett pre-roll hirdetéseket, ami a reklámok azon fajtája, amit az általunk választott mozgókép elindulása előtt kötelező megtekinteni legalább üt másodpercen keresztül –

aki rendszeresen használja a YouTube-ot, az tudja miről van szó.

A Facebook már hónapok óta kísérletezik ezzel a hirdetésformátummal, egy-két helyen és esetben már korábban is találkozhattunk videók előtt megjelenő reklámokkal, viszont mostantól egyre több esetben bukkanhatnak fel, akár a keresés során talált, vagy a kedvenc Facebook-oldalainkon megjelenő mozgóképek esetében is. Szóval senki ne lepődjön meg, ha a napi stressz oldására használt cicás összeállítások megtekintése előtt felbukkan a legújabb energiaital vagy mosópor reklámja.

Birkás Péter korábbi cikkei
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.