A Motherboard információi szerint egyre több iPhone 8 felhasználónál jelentkezik olyan hiba a múlt héten élesedett iOS 11.3-as frissítés telepítését követően, hogy az érintőképernyő működésképtelenné válik, ezzel lényegében használhatatlanná téve a telefont. A meglehetősen durva hiba oka nem ismeretlen: a probléma csak olyan felhasználóknál jelentkezik, akiknél a telefon képernyőjét nem hivatalos Apple szervizben javították, harmadik féltől származó (tehát szintén nem a cég által jóváhagyott) alkatrészekkel.
Az Apple hivatalosan még nem reagált a lap értesüléseire, de szakértők szerint a probléma egy speciális, az érintőképernyőt vezérlő chipre vezethető vissza. Feltételezések szerint a nem hivatalos szervizek csupán a hibás képernyőt cserélik, és nem frissítik a chipet, ami a 11.3-as frissítést követően
Az Apple történetében nem először fordul elő, hogy a nem hivatalos szervizben javított készülékek egy frissítést követően használhatatlanná válnak, ráadásul egyelőre azt sem tudni, hogy a cég kiad-e javítást, ami orvosolja a problémát, szóval ha bárki olyan szervizben javíttatta az iPhone 8 okostelefonját, ami nem köthető hivatalosan az Apple-höz, az jobban jár, ha egyelőre nem tölti le a telefonjára az iOS 11.3-at.