A Trans-o-flex Magyarország első olyan csomagszállító vállalata, ami a felhasználói igényeket és piaci trendeket felismerve, chatbot rendszer alkalmazásával könnyíti meg az ügyfelek ügyintézését – a chatbot a vállalat hivatalos Facebook oldalán, a Viber alkalmazásban és a vállalat honlapján keresztül érhető el.
A Facebookon a Trans-o-flex oldalát kell megnyitnia, és egy csomagszám, e-mail cím vagy telefonszám megadásával az ügyfelek lekérhetik a csomagjuk állapotára vonatkozó információkat. Az elérhetőségek megadását követően egy megerősítő e-mailt vagy hagyományos szöveges üzenetet kap az ügyfél, aminek használatával jogosultságot szerez a csomagadatok ellenőrzésére – a rendszer természetesen
A chatboton keresztül információt kaphatunk a kiszállítás dátumáról, illetve ha már futárnál van a csomagunk, akkor a kiszállítási időablakot tudhatjuk meg és a futár elérhetőségeit. A chat-en keresztül ugyanakkor egy gombnyomással módosíthatja a kiszállítás idejét vagy a kézbesítés helyszínét.
A chatbot emellett alkalmas az általános ügyfélszolgálati kérdések megválaszolására is, ami nemcsak kényelmi szempontból fontos, de megoldás lehet az ügyfélszolgálat szezonális terheltségének enyhítésére és az ügyfelek hosszas telefonos várakozásának csökkentésére is.
Illusztráció forrás: ThinkStock