Tech

Már a Facebookon is követhető, merre jár a csomagunk

Új szolgáltatást indított a Trans-o-flex, aminek keretében a Facebook Messenger vagy a Viber alkalmazások segítségével bárki könnyedén nyomon követheti a feladott vagy érkező csomagja állapotát, sőt szükség esetén akár még a megadott szállítási adatok is könnyedén módosíthatók.

A Trans-o-flex Magyarország első olyan csomagszállító vállalata, ami a felhasználói igényeket és piaci trendeket felismerve, chatbot rendszer alkalmazásával könnyíti meg az ügyfelek ügyintézését – a chatbot a vállalat hivatalos Facebook oldalán, a Viber alkalmazásban és a vállalat honlapján keresztül érhető el.

A CHATBOT LEGEGYSZERŰBBEN A FACBOOKON ÉRHETŐ EL – Forrás: Trans-o-flex

A Facebookon a Trans-o-flex oldalát kell megnyitnia, és egy csomagszám, e-mail cím vagy telefonszám megadásával az ügyfelek lekérhetik a csomagjuk állapotára vonatkozó információkat. Az elérhetőségek megadását követően egy megerősítő e-mailt vagy hagyományos szöveges üzenetet kap az ügyfél, aminek használatával jogosultságot szerez a csomagadatok ellenőrzésére – a rendszer természetesen

ugyanígy működik a Viberen és a vállalat weboldalán is.

A chatboton keresztül információt kaphatunk a kiszállítás dátumáról, illetve ha már futárnál van a csomagunk, akkor a kiszállítási időablakot tudhatjuk meg és a futár elérhetőségeit. A chat-en keresztül ugyanakkor egy gombnyomással módosíthatja a kiszállítás idejét vagy a kézbesítés helyszínét.

A chatbot emellett alkalmas az általános ügyfélszolgálati kérdések megválaszolására is, ami nemcsak kényelmi szempontból fontos, de megoldás lehet az ügyfélszolgálat szezonális terheltségének enyhítésére és az ügyfelek hosszas telefonos várakozásának csökkentésére is.

Illusztráció forrás: ThinkStock

Ajánlott videó

Olvasói sztorik