Mindhárom robot az LG új CLOi márkáját képviseli: a felszolgáló robot, a hordárrobot és a bevásárló-asszisztens robot az LG tavaly bemutatott reptéri robotjainak nyomdokaiba lépnek. A 2016-os modellek sikerrel vizsgáztak a koreai Incheon Nemzetközi Repülőtéren, és a CLOi termékcsaládnak tagjai még a tavaly bemutatott fűnyíró robot és a barátságos Hub Robot.
A felszolgáló robot feladata, hogy a hotelekben és reptéri várótermekben gyorsan és hatékonyan vigye ki a megrendelt ételeket és italokat a vendégeknek. A robot éjjel-nappal, megszakítás nélkül képes ellátni egy pincér feladatait, beépített csúsztatható tálcájával pedig úgy képes odanyújtani a vásárlóknak az elkészült fogásokat, hogy azokat könnyebb legyen elvenni. Ha a kívánt ételek és italok felszolgálása megtörtént és ezt a vendég is jóváhagyja, a robot önállóan visszatér a helyére.
A csomaghordó robotot kifejezetten arra tervezték, hogy a szállóvendégek poggyászát a szobákba szállítsa – ezzel a robot minimálisra csökkenti azt a kényelmetlenséget, amit a lassú kiszolgálás vagy az alkalmazottakra történő várakozás jelenthet egy forgalmas hotelben. A csomaghordó robot segítségével be- és kijelentkezhetnek a vendégek, de a számlát is rendezhetik a segítségével, így a szobák elfoglalása vagy a hotelből való távozás a lehető leggyorsabbá és legkényelmesebbé válik.
Az LG robotjának vonalkód-olvasójával a vásárlók beszkennelhetik a termékeket, így azonnal tájékozódhatnak az árakról, de a teljes bevásárlólistájukat is megtekinthetik a robot kijelzőjén. A robot az okostelefonos alkalmazásokban kiválasztott termékekhez is el tudja vezetni a vásárlókat az üzleten belül.