Több felhasználó is jelezte hétfőn, hogy nem tud belépni az OTP Direkt alkalmazásba, írja az Index.
A belépéshez szükséges adatok rögzítése után a banki rendszer a megerősítő sms elküldése helyett hibaüzenetet küld, melyben azt írja,
a rendszer pillanatnyilag nem elérhető! Kérjük látogasson vissza később oldalunkra! Megértését köszönjük!
Nem működik
- a Simple mobilalkalmazás;
- a SmartBank;
- és a netes bankkártyás fizetés sem.
A lap megkereste az OTP kommunikációs osztályát a probléma okáról, amire azt a választ kapták, hogy technikai okok miatt az internetbank, és az OTP Bank WebShop szolgáltatása jelenleg csak részlegesen, vagy nem érhető el.
Szakembereink nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjenek a szolgáltatások. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendszerek minél hamarabb teljes körűen használhatóvá váljanak. Az okozott kellemetlenségért ügyfeleink elnézését kérjük.