A lettországi és San Franciscó-i székhelyű Infogram grafikonok és infografikák készítésében piacvezető. A felvásárlás után, amelynek pénzügyi részletei nem nyilvánosak, a cégek külön működnek tovább, az Infogram pedig lettországi székhelyét is megtartja.
A 2012-ben Lettországból indult Inforgramnak mára több mint 3 millió felhasználója van. Az általuk készített többmillió grafikont, infografikát és képet eddig több, mint másfél milliárdszor nézték meg. A grafikák, térképek vagy diagramok szerkesztéséhez – akár a felhőből, akár a számítógépről, az API-nak köszönhetően pedig akár más programokból feltöltött fájlokból – lehet importálni az adatokat, így könnyen és gyorsan lehet dolgozni.
“A Prezit az fogta meg az Infogramban, hogy ugyanazon dolgoznak, mint mi. Olyan eszközt fejlesztenek, ami a vizuális kommunikáció előnyeivel segít, hogy jobb döntéseket tudjanak hozni az emberek”
– mondta Árvai Péter, a Prezi vezérigazgatója és társalapítója. “Ismerjük a mondást, hogy egy kép felér ezer szóval. Az adatok pedig hitelesítik a képet, az elmondottakat. Ezért fontos, hogy az adatokat úgy mondjuk el, hogy azok megmaradjanak: elmesélve. Erre jó az infogram és a Prezi találkozása.”
Az Infogram ügyfelei között média cégek, üzleti felhasználók és oktatási intézmények is vannak. A cég emellett a legsikeresebb Lettországból indult startup, ami most összeköti jövőjét az egyik legsikeresebb Magyarországról indult startuppal, a Prezivel.
Az Infogram teljes egészében a Prezi tulajdonává válik és továbbra is Lettországban működik majd. A Prezi a jövőben további befektetéseket tervez az Infogrammal, hogy tovább fejlessze a céget. A cél olyan kutatások elindítása aminek eredményeként Lettországban egy Adatvizualizációs Kíválósági Központ (Data Visualization Center of Excellence) jön létre.
Az Infogram egy adatvizualizációs eszköz, amelynek segítségével interkatív grafikonokat, infografikákat és térképeket lehet készíteni. A 2012-ben alapított cégnek San Franciscóban és Rigában van irodája. Az Infogram az internet alapú adatvizualizációs szoftverek közötti sikerét elsősorban egyszerűségének, ügyes funkcióinak és dizájnjának köszönheti. A felhasználók eddig 5 millió infografikát készítettek,
A Prezi egy interaktiv, felhőalapú prezentációs szoftver, amelynek különlegessége, hogy a hagyományos, slide-okon alapuló előadásforma helyett térben meséli el a történeteket. Ennek köszönhetően a prezentációk élvezetesebbek és emlékzetesebbek. A Prezi legújabb terméke, a Prezi Next, az egyetlen olyan platfrom, amelyik nemcsak prezentáció elkészítéséhez és előadásához használható, hanem asz elküldött előadásokról visszajelzéséket kaphatunk az analitikán keresztük.
A Prezinek több mint 85 millió felhasználója van a világ 190 országából. Köztük olyan cégek, mint a Salesforce, a Fujitsu vagy az éppen az Avon. A cégnek 250 dolgozója és három irodája van: Budapesten, San Francisco-ban és Mexikó városban.