Azoknak, akik már járni is lusták, a Mophie társalapítója és egykori vezérigazgatója, Daniel Huang valami olyat mutat, amitől biztos tátva marad a szájuk, és sznob énjük úgy tör elő, mint Anakin Skywalkerből a sötét oldal ereje, miután végtagjaitól vesztve fetrengett a fortyogó lávafolyam mellett. Az Immotor Go nem csupán egy szépen dizájnolt, de egyébként semmi mást nem tudó roller, hanem egy igazi okos közlekedési eszköz, aminek legfőbb tulajdonsága, hogy
Ezek az akksik leginkább azért ügyes szerkezetek, mert kiviteltől függően általában kettő van belőlük, és figyelik egymás működését, kommunikálnak annak érdekében, hogy minél optimálisabb legyen a kihasználtságuk. Nem véletlen, hogy az Immotor Go esetében “Smart Battery”, tehát okosakkumulátor névvel illették őket. A gyártó ki is emeli, hogy még mikroprocesszor is került beléjük, mely az Immotor saját operációs rendszerét futtatja, ami lehetővé teszi, hogy a felhasználó időben értesüljön arról, mikor kell tölteni őket, vagy mikor van üzemzavar.
Még hajtani sem kell
Aki megnézte a videót, annak feltűnhetett, hogy bár folyamatosan rollerről beszélünk, valamiért egyik vágásnál sem látható, hogy bármikor is hajtanák a járgányt, és ez nem véletlen. A The Verge szerint az alapkivitelű Immotor GO egy 250 wattos motorkával, valamint 99 wattos akkumulátorral rendelkezik, ami legalább 10 kilométernyi gördülést tud kiszolgálni, míg a prémium modelleknél 350 wattos a motor, és 150 wattos az akkumulátor. Ezekkel a kondíciókkal akár 32 kilométer is megtehető, ami már meghatározó a lustaság szempontjából, ráadásul három óra alatt feltölthető, ami nem is olyan sok.
De ha már említettük, akkor nézzük meg az anyagi vonzatát is a high-tech gördülésnek, és azt fogjuk találni, hogy nem kevesebb, mint 1099 dollárért lehet miénk a prémium kivitel (egy Indiegogo kampány is fut közben), ami közel 300 000 forint, amiért már klímás Swiftet lehet kapni, nem is annyira lerúgott állapotban. Ugyanakkor az alapmodell előrendelésben 399 dollár ami 113 000 forintnak felel meg, és bár ez sem olcsó, talán valamivel emberközelibb árban van, mint a csúcsmodell. Vagy inkább járjunk gyalog, az sem rossz ám.