A Spotify mindenki számára egyet jelent a zenével, de ez már nem sokáig lesz így, hiszen az ismert szolgáltatás sietve üzemeli be tévés szekcióját, melyet saját gyártású sorozatokkal szeretne feltölteni. Ez az eddigi csapásirányhoz képest elég nagy változás, vagy inkább fejlesztés a svéd cég életében, így kíváncsian várjuk, hogy mire jut majd az új területen, és mennyire lesznek érdekfeszítőek az annak ígért tartalmak.
A Spotify ígéretei szerint az év második felében startoló stream ingyenesen is elérhető lesz, de terveznek prémium verziót, ahol értelemszerűen kibővített tartalmakkal, és más egyéb extrákkal találkozhatnak azok, akik hajlandóak fizetni érte. Induláskor az USA, az Egyesült Királyság, Németország, valamint Svédország lakói élvezhetik majd a sorozatokat, melyek között ott lesz a Ted Talks és a The Daily Show with Trevor Noah, de csak Androidos és iOS-es eszközökön. Ám a Spotify a tévés anyagokkal sem szakad el a zenétől, hiszen ezek mindegyike muzsika alapú anyag lesz, tömve interjúkkal, vagy dokumentumfilmes narrációkkal.
Az egyik legérdekesebbnek tűnő koncepció a Rush Hour, mely egy olyan show, amiben két hip-hop alkotónak kell remixet készítenie, mégpedig egy robogó kisteherautó rakterében, ami Los Angeles egyik eldugott helyére tart, ahol ebből a frissiben elkészített anyagból nyomják majd a bulit a műértő közönség számára. A másik érdekesség a Landmarks címet viseli, és egyértelműen dokumentumfilm-sorozat, ami a zenetörténet jelentősebb állomásait mutatja be archív felvételekkel és interjúkkal.
Habár a Spotify egyet jelent a zenével, a konkurenciával muszáj lépést tartania, és ez csak úgy lehetséges, ha bővítik a portfóliót, ebbe pedig beletartoznak a podcast adások, a videók, és a sorozatok is, hiszen a Google Play Music egy ideje már nyomja a podcastet, míg a Tidal és az Apple Music szintén saját gyártású videókon dolgozik.