A Harris Poll minden évben felmérést készít az amerikai piacon a különböző márkák elismertségét, megbecsülését illetően. Ezen a bizonyos toplistán tavaly az amerikai székhelyű Apple még az előkelő harmadik helyen tanyázott, a dél-koreai Samsungnak pedig be kellett érnie a hetedik hellyel. De mi a helyzet idén?
Nos, a Harris Poll legfrissebb adatai szerint a Samsung 2015-ben a hetedik helyről felugrott a harmadikra, ezzel párhuzamosan pedig az Apple a harmadik helyét kényszerűen lecserélte a nem túl előkelő kilencedik pozícióra. A Samsung az elmúlt négy esztendőben folyamatosan jött felfelé a listán, és idén először tudta maga mögé szorítani az ezúttal hazai pályán versenyző, és nem mellékesen a világ legértékesebb cégeként jegyzett Apple-t.
A technológiai cégek közül az Amazon a képzeletbeli ezüstérmet tudhatja magáénak, a Google pedig 2015-ben a tizedik helyen landolt. A Microsoft tavaly a kilencedik, a Sony pedig a tizedik volt, idén azonban egyiküknek sem sikerült bekerülniük az első tíz helyezett közé.