Tech

Kezdődik az okosszemüvegek versenye

Egyetlen terméket sem mutattak még be, a reklámkampányok mégis elindultak.

Úgy tűnik, a Google két héttel ezelőtti bejelentése felkavarta az állóvizet, a témában érintett cégek pedig valószínűleg nem akarnak annyira lemaradni, mint az Apple konkurensei az okostelefonok és táblagépek piacán, úgyhogy – a Google-hoz hasonlóan – már jó előre jelzik, hogy dolgoznak az okosszemüvegen.

A napszemüvegek piacának meghatározó szereplője, az Oakley – saját bevallása szerint – már 1997 óta dolgozik az ügyön. S bár azóta eltelt 15 év, azt még csak találgatni sem érdemes, hogy mikor lehet végre ezeket kipróbálni.

A Bloomberg írásából annyi azonban kiderül, hogy a tervek szerint az Oakley okosszemüvege önmagában és okostelefonokkal együtt is képes lesz működni, ami szabadabb felhasználhatósága miatt szimpatikusabb lehet a vásárlók számára, mint a Google, várhatóan Androidra kötött szemüvege.

A másik előny, amit az Oakley vezérigazgatója, Colin Baden megpróbált kiemelni, hogy nagy hangsúlyt szeretnének a szemüvegek stílusára fektetni. Elmondása szerint “az emberek nagyon válogatósak, ha az arcukra kerülő dolgokról van szó” – és valljuk be, igaza van. Kétség nem férhet ahhoz, hogy az Apple a sikerét nem kis részben a dizájnnak köszönheti.

Ajánlott videó

Mi ez az egész Márki-Zay jelenség? Milyen hatással lesz a kisvárosi polgármesterségből a nagypolitikába berobbanó férfi a magyar közéletre – akkor, ha győz az előválasztáson, s győz Orbán ellen is; akkor, ha csak az előválasztáson diadalmaskodik; s akkor, ha már az előválasztást is elbukja. Erről szól a mai Háromharmad Pál Zsomborral, Pető Péterrel és Nagy Józseffel.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.