Tech

Google+ – értjük a célzást

Beindult az új közösségi oldal kampánya – keresni sem lehet célzott nyilak nélkül.

A Google elmondása szerint a Google+ megjelenése óta eltelt szűk három hónap során szerzett tapasztalatok 99 fejlesztésen ment keresztül és kedden implementálták a századikat is: immáron nincs szükség meghívóra, bárki szabadon regisztrálhat.

Sőt, az internetes óriás kifejezetten ajánlja magát: a szerdai Google Doodle példátlan a firkák történetében. A Google főoldalán rendszeresen megjelenő illusztrációk, animációk és játékok eddig valamilyen eseményről vagy személyről emlékeztek meg, azonban a mellékelt ábrán is látható nyíl az első, ami reklám. Persze hirdette már a Google a saját termékét (például a Nexus telefonokat) a főoldalán, ráadásul természetesen ezt nem is lehet a terhére róni, de ez az első, ami gyakorlatilag kikerülhetetlen.

Vagyis a közösségi oldalak közötti háború megkezdődött. Vagy van köztetek olyan, aki szerint puszta véletlen, hogy a Google alig két nappal a Facebook f8 fejlesztői konferenciája előtt jelent be vagy implementál számos újítást?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik