A Google+ immáron szűk három hete indult el (folyton ki kell emeljük, hogy csupán teszt-üzemmódban) és bő két hete szabadon küldhetők a meghívók is – az ennek köszönhető, rekordméretű növekedésről már szóltunk -, azonban a regisztrált felhasználók számán túl legalább olyan fontos, hogy ezek a felhasználók mennyi időt töltenek az adott oldalon.
Nos, az egy belépéshez kapcsolódó facebookozás átlagosan 21 perc 57 másodperc (vagyis egy jó Barátok közt résznyi), míg a Google+ csupán 5 perc 50 másodpercet (vagyis kb. egy reklámszünetnyi) időt képes magának kikövetelni.
Az előbbi “csupán” persze sarkított, hiszen egy 7,5 éves oldalt hasonlítunk egy három heteshez – persze az is lehet, hogy a Google+ köreinek köszönhetően hatékonyabban át tudjuk magunkat rágni a minket érdeklő ismerősök hírfolyamán.