Persze nem arról van szó, hogy a helyi kormányzat nem bír a nagyvárosok zajszennyezettsége nélkül élni, sokkal inkább arról, hogy a hangtalanságuk miatt észrevehetetlenül suhannak az utakon és ezért a balesetek 15 százalékáért felelnek, ami immáron 64 halottat és 233 sérültet jelent.
Az elektromos kerékpárok betiltásával azonban a gyalogláson kívül a gyorsan közlekedők számára marad a hagyományos bicikli – ami rendben van, de sokkal lassabb az elektromos párjánál – illetve a személygépkocsi. Ez utóbbi jármű pedig bár egyre többek számára elérhető, egyre tömegesebb használata szmogból álló sűrű ködöt eredményez, hogy a több óra hosszú dugókról ne is beszéljünk.
Éppen ezért talán sokkal értelmesebb lenne digitális motorhanggal ellátni az elektromos kétkerekűeket, mint teljesen kitiltani őket – pláne egy olyan országban, ahol az egyre több ember számára szükséges közlekedést és annak környezetre gyakorolt hatását még ki kell találni.