A forgalmat generáló ügyfelek száma ugyanakkor 11,020 millió volt, az előző hónaphoz képest mindössze 1 ezerrel kevesebb.
A hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 119,6 SIM-kártya jutott – januárban ez az érték 120, viszont egy évvel korábban 118,7 volt.
Február végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a januári 43,39 százalékról 43,65 százalékra, a Vodafone-é 22,39 százalékról 22,42 százalékra nőtt, míg a Telenoré 34,22 százalékról 33,93 százalékra csökkent.
A második hónapban a forgalmazásban részt vevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci része a januári 22,77 százalékról 22,72 százalékra csökkent, míg a Telenor 32,42 százaléka 32,45 százalékra, a T-Mobile-é pedig 44,81 százalékról 44,83 százalékra emelkedett.