Tech

Interaktív játék indul pénteken

Tengernyi kalandot ígér egy magyar cégek együttműködésében indított oktatási célú játék.

Háromszáz éve futott ki az Indiai óceánra a holland Kelet-Indiai Társaság kereskedőhajója, mesés kincsekkel a fedélzetén – a hajónak és a rakományának nyoma veszett, azóta senki sem látta. A rejtély feltárásához a titokzatos holland milliomos, Casper Van Doom kéri a diákok segítségét.

A két hónapon át zajló játékfolyam 25 készségfejlesztő, oktató tartalmú, ugyanakkor szórakoztató játékot, feladatot tartalmaz. A játékot Cseh László úszó világ- és Európa-bajnok, olimpikon indította el a Fővárosi Állat- és Növénykert Akváriuma mellett pénteken.

A játékot 10 év fölötti fiataloknak ajánlják, de idősebbek is bekapcsolódhatnak. Ez a kaland egyben országos verseny is: a résztvevők a rövid regisztráció után pontgyűjtő játék részeseivé válhatnak, és a legtöbb pontot összegyűjtő kalandorok nyereményeket kapnak.

Kalandokat átélve játék és szórakozás közben is lehet tanulni, új ismereteket szerezni, nem csupán vérrel és verítékkel – fogalmazott Kiss János, a Nemzeti Tankönyvkiadó Zrt. vezérigazgatója.

A kezdeményezés a Microsoft Magyarország, a Nemzeti Tankönyvkiadó, az Egyszervolt.hu, valamint az Octopus Tengeri Régészeti Kutató Egyesület együttműködésében valósult meg.

AJÁNLOTT LINKEK:
Tengernyi Kaland

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik