A Twitter eddig is szívesen ajánlott olyan felhasználókat, akikre – eddigi tevékenységünk és ebből leszűrt véleménye szerint – kíváncsiak lehetünk. A napokban bevezetett különbség az, hogy a cégek (és minden bizonnyal az arra pénzügyi kapacitással rendelkező egyéni felasználók) fizethetnek azért, hogy ajánlottak legyenek.
Az ajánlott profilok csatlakoznak a szponzorált tweetekhez és szponzorált trendekhez, melyek eddig a keresések és a trendek figyelése során tűntek fel. Ezzel úgy tűnik, hogy a Twitter sokáig vitatott pénzügyi stratégiája végleg testet öltött.
Egyelőre tisztázatlanul maradt, hogy egy-egy ajánlott profilnak mekkora összeget kell kicsengetnie, vagy hogy függ-e majd a követők számától. Összehasonlítás képpen a szponzorált tweetek darabja százezer dollárért cserébe szokott megjelenni.