Például kiderült, hogy a férfiak 50%-kal valószínűbb, hogy retusálták profil fotójukat és 20%-kal kevésbé valószínű, hogy mosolyognak rajta. De a mosoly esélyét 35%-kal emeli, ha az egyén párkapcsolatban van.
A 30 évnél fiatalabbak körében kétszer valószínűbb, hogy party-fotó kerül az adatlapra, mint a 30 évnél idősebbeknél. Ez utóbbiaknál sokkal valószínűbb (ha párkapcsolatban élnek), hogy gyermekükről tesznek ki fényképet.
Minden századik ember dohányzás közben látható, míg minden huszadik épp alkoholt fogyaszt.
A kutatást még nem zárták le. Azt szeretnék bebizonyítani, hogy az emberek profiljuk képeként jellemzően olyat választanak, mellyel jobb színben tudják feltűntetni magukat – nyilvánvalóan kortól, nemtől és egyéb változóktól függően ez a “jobb szín” lehet a vagányság vagy a kifinomultság is.
A kutatók szerint lényegében arról van szó, hogy facebook adatlapunk, és ezen belül is elsősorban a profil-képünk mintegy új névjegykártyaként működik. Épp ennek köszönhető az előbb leírt trend.