Szórakozás

Tökéletes választ adott az IKEA a Balenciaga 320 ezer forintos, szoknyaként tálalt törölközőjére

Nem ez az első eset, hogy a svéd bútoráruház viccet csinál a botrányairól híres párizsi divatházból.

A tavaly még az aktuális kampánya miatt pedofilbotrányba keveredő, de egyébként limitált kiadású, szakadt tornacipőiről400 ezres „tescós” zacskóiról, és 600 ezres IKEA-zsákjairól ismert párizsi székhelyű spanyol divatház, a Balenciaga ismét húzott egy merészet.

A nyáron még a lovagi páncélok reneszánszának elindításával próbálkozó luxusmárka ugyanis a legújabb kollekciójának részeként 925 dollárért – 321 ezer forintért – árulja a hagyományos szürke törölközőit.

Az eredetileg szárítkozáshoz használt textíliában a képek tanúbizonysága szerint semmi különös nincs az árán és azon kívül, hogy „törölközőszoknya” fantázianéven árulják a terméket.

Balenciaga

A „törölközőszoknya” és a hagyományos törölközők közti égbekiáltó hasonlóság az indy100 szerint a korábban a kék zsákjuk dizájnja lenyúlására rákontrázó svéd bútorgyártó, az IKEA munkatársainak is szemet szúrt.

A brit IKEA Instagram-oldalára ugyanis a Balenciaga új termékére reflektálva kirakták az alábbi bejegyzést,

amivel az ő sokkal inkább pénztárcabarát, 16 fontba, azaz nagyjából 7 ezer forintba kerülő „törölközőszoknyájukat” kívánják népszerűsíteni.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

IKEA UK (@ikeauk) által megosztott bejegyzés

Ajánlott videó

Olvasói sztorik