Mikaila Ulmer négyéves volt, amikor nagymamájától kapott egy szakácskönyvet. A szakadt lapokból álló régi kiadványban talált egy 1940-es lenmagos limonádéreceptet.
Úgy gondolta, kipróbálja; és még kicsit meg is bolondította: cukor helyett mézet használt. Az eredmény lenyűgöző lett – olyannyira, hogy palackozni kezdték, és egy helyi pizzéria rendelt is belőle.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Mirror cikkéből kiderül, hogy a lány 2016-ban kötött egy üzletet a Whole Foods szupermarketlánccal, így a Me & the Bees (Én és a Méhek) nevű ital bekerült a hálózat kínálatába, és Amerika-szerte immár 1500 áruházban kapható a speciális mézes limonádé.
A méhecskéket nem véletlenül – és nem csak az üdítő méztartalma miatt – emeli ki a névben, ugyanis minden eladott palack után a profitja tíz százalékát méheket védő alapítványnak utalja át.
Ulmer most 17 éves, és már nem csak a limonádé-bizniszben utazik: saját ajakbalzsamokat is gyárt, és megírta első könyvét is – középiskolásként.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon