Szórakozás

Virtuális modellel reklámozza új parfümjét a Prada

prada
prada
Kicsit anime karakternek tűnik.

2011-ben jelent meg először a Prada Candy nevezetű parfümje, amelyet most újragondoltak az alapoktól, így ismét piacra dobták azt. A parfüm arca ezúttal nem hús-vér ember lett, hanem egy virtuális modell, Candy – számolt be erről a Fashion Network. A parfümhöz készült videókat a TikTok inspirálta, a Twitteren egyébként nem nyerte el mindenki tetszését a virtuális modell szerepeltetése, számos vélemény szerint a külseje csak erősíti azokat az irreális szépségideákat, melyek negatív hatással vannak az emberekre.

Kapcsolódó
Felismerhetetlenné vált az egykori sztármodell – 50 millió dollárra perli a zsírfagyasztást végző céget
Régóta nem hallottunk Linda Evangelistáról, a nyolcvanas-kilencvenes évek egyik legismertebb divatmodelljéről. Nemrég azonban kiderült, hogy egy plasztikai műtét miatt „eltorzult” az arca, ő pedig ötvenmillió dollárt követel a cégtől, amely a balul sikerült kezelést végezte.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik