Szórakozás

Egy olasz divatinfluenszer már Naomi Campbell-lel és Heidi Klummal realityzik

Van egy jó nagy Instagram-tábora.

A Making the Cut egy divattervezői realityshow, amiben egymásnak feszülnek tervezők. Két műsorvezető van, Heidi Klum és a divatszakértő Tim Gunn, rajtuk kívül zsűri is véleményezi a versenyzőket, akik között olyan hírességek foglalnak helyet, mint Naomi Campbell, Nicole Richie vagy épp a párizsi Vogue korábbi főszerkesztője, Carine Roitfeld.

Hozzájuk csatlakozott most az olasz divatblogger, Chiara Ferragni is, számolt be róla a People. Neki egyébként közel húszmillió Instagram-követője van, anno a The Blonde Salad nevű bloggal vált ismertté, később ezen a néven könyvet is kiadott.

Hazánkban eddig Dancsó Péter volt az egyetlen YouTube-os személyiség, akit főműsoridős kereskedelmi műsorba hívtak be meghatározó szereplőnek (esetleg még említhetjük Tokár Tamást és Kovács Dorottyát, akik a Nyerő párosban szerepeltek), de például Viszkok Fruzsi beautyinfluenszer is került már címlapra korábban.

Kiemelt kép: Instagram.com/chiaraferragni

Ajánlott videó

Olvasói sztorik