A koronavírus áldozatává vált a Corona sör, legalább ideiglenesen – írja a New York Times.
A járvány eleve nem tett jót a sörnek. Egy felmérés már februárban azt mutatta, hogy a Corona egyik legfontosabb piacának számító Egyesült Államokban, a névegyezés miatt, a fogyasztók 38 százaléka semmilyen körülmények között sem vásárolna, további 14 százalékuk pedig nyilvános helyen nem rendelne Coronát.
Az világ legnagyobb sörgyártójához, az Anheuser-Busch InBevhez tartozó, mexikói Grupo Modelo egy április másodikán kiadott közleményben jelentette be a termelés leállását. Az ok, a mexikói szövetségi kormány döntése, melynek értelmében be kell zárni minden nem létfontosságú üzletet és üzemet a járvány megfékezésének érdekében.
A cég egyébként bízik benne, hogy a kormány később mégis a létfontosságú üzemek közé sorolja majd a sörgyárat, mely mint írják, az alkalmazottak több 75 százalékának otthoni munkavégzése mellett is képes lenne a termelésre.