Nagyvilág koronavírus

Eléggé betett a koronavírus a Corona sörnek

Egy hónappal ezelőtt írtunk arról, hogy a koronavírus terjedésével párhuzamosan sokszorosára növekedett a keresések száma a „Corona sör vírus” címszavakra, azonban egy új kutatás szerint tényleg félnek az emberek Corona sört venni a vírus miatt.

A YouGov kutatása szerint az amerikaiak egyik kedvenc sörének megítélését nagyban befolyásolja a koronavírus megjelenése, noha az italnak természetesen semmi köze a járványhoz.

A kutatás szerint a a vásárlók Corona sör iránti érdeklődése az utóbbi két évben mért legalacsonyabb értéket mutatja.

Az 5W Public Relations felméréséből pedig az derült ki, hogy

az amerikaiak 38 százaléka semmilyen körülmények között sem vásárolna Corona sört a járvány miatt, további 14 százalék pedig nyilvános helyen nem rendelne ilyen márkájú sört.

Az Independent mindeközben arról ír, hogy a Corona sört gyártó cég az elmúlt tíz év legrosszabb negyedévére készülhet:

az Anheuser-Busch In Bev cég – ami egyébként a Budweiser, Stella Artois és Beck’s söröket is gyártja a Coronán kívül – bevétele 170 millió dollárral csökkent Kínában.

A cég szerint egyébként a kiesést az okozza, hogy a kínaiak kevesebbet jártak az utóbbi időben különböző bárokba és éttermekbe a vírus következtében.

Kiemelt kép: AFP/Rodrigo Arangua

Ajánlott videó

Olvasói sztorik