A TMZ számolt be arról, hogy a Walmart komoly balhéba keveredett, miután kellemetlen tréfával válaszoltak egy olvasói megjegyzésre a Twitteren. A Pillsbury újfajta fahéjas csigát dobott a piacra epres cukormázzal, egy felhasználó nagyon megörült ennek a Twitteren, majd egy az autópályán ide-oda cikázó autósról bedobott egy gifet a hír alá, mondván,
én, mikor keresem a legközelebbi Wallmartot
– utalva a minél gyorsabban beszerezni kívánt finomságra. Csakhogy a Wallmart egyik közösségi médiás embere úgy gondolta, vicces lesz a 2013-ban elhunyt Paul Walkert belevonni az ügybe. Hogy megértsük, mi a gond ezzel, fontos tudni, hogy az Amerikai Egyesült Államokban 1993-ban indították el először „Click It or Ticket” nevezetű kampányt, amivel a biztonsági öv használatának fontosságára akarták felhívni a figyelmet (a „click” utal az öv becsatolása utáni kattanás hangjára).
Ugyanezt kommentelte a Wallmart:
Hé, Paul Walker, Click it or ticket!
Ezzel nyilván
okozott, hogy a biztonsági öve hatalmas erővel szorította bele őt az ülésbe, eltörve jónéhány bordáját, esélyt sem adva a szabadulásra.
Kérdés, szabad-e egyáltalán bármilyen formában viccelni autók és Walker vonatkozásában. Mert a színész halálos kimenetelű autóbaleseténél az is gondotVégül a Wallmart bocsánatot kért a poén miatt (még ha nem is annak szánták), sőt, el is távolították a Tweetet:
Bocsánatot szeretnénk kérni Paul Walker családjától, barátaitól és a rajongóitól is. Az a Tweet nem megfelelő ellenőrzés után került ki, el is távolítottuk.
Kiemelt kép: Chris Polk/FilmMagic