Megkérdeztük a céget, hogy az eredeti terv is így nézett-e ki vagy a felháborodás miatt változtattak a marketingen, amint választ kapunk, közöljük.

Megkérdeztük a céget, hogy az eredeti terv is így nézett-e ki vagy a felháborodás miatt változtattak a marketingen, amint választ kapunk, közöljük.
Megkeresésünkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett, szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban. A kampányt eredetileg is így tervezték.
A Konyhafőnök The Voice Házasodna a gazda X-Faktor Money or Love Város vs Vidék Tehetség első látásra Sztárban Sztár Leszek! Farm VIP Dancing with the Stars Hal a tortán Celeb vagyok, ments ki innen! Séfek séfe Szerencsekerék Konyhafőnök VIP Troll a konyhában Párharc Hazatalálsz The Voice Tippelj és vidd el Celebrandi Ütős ötös Love Island Gyertek át! Power of Love Mutasd a hangod! Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban Éden Hotel Sztárbox LEGO Masters Kincsvadászok Az ugrás Házasság első látásra Next Top Model Hungary Ázsia Expressz 2024 Zsákbamacska The Floor - Csak egy maradhat A Kísértés Legyen Ön is milliomos! Kalandra fal! Sztárban sztár All Stars Cápák között A Nagy Duett