Szórakozás

Olyan rég láttuk Kourtney Kardashian fenekét, hogy úgy érezte, ismét meg kell mutatnia

Tudja, hogyan kell reklámozni.

Kourtney Kardashian a legidősebb lány a családban, és talán ő a legkevésbé híres is. Valószínűleg ezért kezdett bele saját vállalkozásába pár hónappal ezelőtt, a Pooshba, ami témáját és hangzását is kínosan hasonlít Gwyneth Paltrow vajákos öregasszonyokat megszégyenítő termékeket áruló cégére, a Goopra.

Ezek után nem lehet kérdés, miért utálják ennyien Gwyneth Paltrow-t
Mit gondol arról, aki kávés végbéltisztítást és auravédő spray-t akar eladni önnek? Na ugye!

Mivel a Poosh egy új cég, ezért érdemes foyamatosan reklámozni, amit Kourtney Kardashian a lehető legegyszerűbb módon tesz meg – meztelenre vetkőzve fotóztatja magát.

Ezt párszor már megtette a közelmúltban, de most úgy érezte, rég láttuk a csupasz fenekét, úgyhogy ismét megmutatta azt.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Poosh (@poosh) on Jul 30, 2019 at 3:23pm PDT

via GIPHY

Kiemelt kép: Instagram/Kourtney Kardashian

Ajánlott videó

Olvasói sztorik