Szórakozás

Rihanna új luxusmárkája szakít a divatmárkák egyik legnagyobb hagyományával

Mint arról mi is beszámoltunk, Rihanna luxusmárkává emeli a Fenty-t, együttműködve a Louis Vuittonnal. Celeb által alapított márkának ez még nem jött soha össze előtte.

Rihanna egyik reggel felkelt és úgy döntött, divattörténelmet ír
Megcsinálta a saját párizsi luxusmárkáját, és még csak nem is ez a legdurvább.

Most a New York Times-nak adott interjút az induló márkájáról, amiből kiderült, hogy miben lesz más az ő luxusmárkája, mint a megszokott: a termékeik kiadásában. A Fenty ugyanis nem küldi kifutóra megjelenés előtt a kollekcióit, szimplán minden hónapban kidob valami újat belőle, amit majd a weboldalon keresztül rögtön meg lehet rendelni. Az interjúban elmondta, honnan jött az ötlet.

Az Y-generációhoz tartozom, tudod? Az emberek mindig várják a dolgokat, amik nem elérhetőek még online. És fogyasztóként utálok látni valamit a kifutón, aztán várni rá hat hónapot. Várnom kellett, hogy megszerezzem, amíg egy idő után már nem is tetszett annyira. Szóval az én márkámmal ha valami tetszik, megszerezheted azonnal. Annyira formabontó akarok lenni, amennyire csak lehet. A márkám nem tradicionális. Nem lesznek divatbemutatói. Ez egy új módszer és szerintem erre tart a divat amúgy is.

Kiemelt kép: Francois Nel/Getty Images, Fenty Beauty

Ajánlott videó

Olvasói sztorik