Szórakozás

Rihanna egyik reggel felkelt és úgy döntött, divattörténelmet ír

Rihanna egy ideje már nem csak zenét csinál, de saját márkái is vannak, amikkel a későbbiekben még többet fog szakítani, ugyanis az énekesnő gondolt egyet és létrehozta a saját luxusmárkáját, méghozzá az LVMH-val (Moët Hennessy – Louis Vuitton) együtt, vagyis Rihanna márkája ezzel a Louis Vuitton almárkája lesz. A luxusmárka – mint a legtöbb – párizsi székhelyet kapott, és a név sem ismeretlen, ugyanis Rihanna maradt a Fenty-nél.

Ezen túl sokkal többet nem lehet tudni, viszont már kész a logó is, ami így fog kinézni:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on May 10, 2019 at 6:22am PDT

A Cosmopolitan azt írja, az első kollekciót még most tavasszal bemutatják, de pontos dátumot egyelőre nem árultak el.

Rihanna ezzel egyébként divattörténelmet írt, mert bár sok celebnek és énekesnőnek van saját márkája, de soha senki nem csinált még abból luxusmárkát a Louis Vuittonnal karöltve. Pláne nem színesbőrű nőként.

Kiemelt kép: Insgtagram/Rihanna

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Single mother walking in city tunnel with baby in stroller.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.