Szórakozás

Miután beoltotta őt a Dolce&Gabbana, Kim Kardashian továbbra is reklámozza a céget

Kim Kardashianék kapcsán nyilván a legérdekesebb fejlemény mostanában az, hogy jön a negyedik gyerekük, aki mint kiderült, fiú lesz, de Kanye West nejének ismét sikerült felhívni magára a figyelmet egy roppant ciki dologgal.

A Dolce&Gabbana a múlt évben is beleszállt néhány hírességbe, illetve jóval előbb is: Stefano Gabbana és Domenico Dolce elég furcsa dolgokat csinálnak a közösségi médiában. Már egész hosszú listát lehet vezetni a botrányaikról:

  • Selena Gomezt kétszer is csúnyának nevezték az Instagramon,
  • a meleg párok gyerekvállalását kritizálták, Elton John később ki is akadt emiatt,
  • Kim Kardashiant és famíliáját a „legolcsóbb család”-nak nevezték egy fotó alatt.

A valóságshow sztárt ez láthatóan nem igazán érdekli, ugyanis megosztott egy Instagram-sztorit a követőivel, ahol épp egy Dolce&Gabbana ruhát bontogat ki egy dobozból. A posztot egy óra múlva törölte is egyébként, annyi röhögős és negatív komment érkezett rá — írja a Cosmopolitan.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Diet Prada ™ (@diet_prada) által megosztott bejegyzés, Jan 5., 2019, időpont: 9:41 (PST időzóna szerint)

A Dolce&Gabbana botrányairól egyébként már írtunk korábban jóval-jóval hosszabban is:

A Dolce & Gabbana most komolyan belebukik a kínai botrányba?
Egyáltalán bele tud bukni egy nagy cég egy ekkora botrányba?

Kiemelt kép: Stefanie Keenan/Getty Images for KKW Beauty

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik