Szórakozás

Már reggel 6 órakor elkezdődött az apokalipszis a Váci utcában

Ahogy arról korábban már mi is beszámoltunk, a H&M idei nagy dobása, hogy azzal a luxusmárkával dob piacra közös kollekciót, aminek a legtöbb magyar még a nevét sem tudja kiejteni. A svéd fast fashion márka és a Moschino – esjtd: Mosz-kí-nó – nagy napja november 8-án érkezett el, amire hazánk divatszerelmesei is durván felkészültek.

Magyarországon a két márka kollaborációjából született műveket csak a Váci utcai H&M-ben vásárolhatják meg az érdeklődök, akik közül – bár nem túl sokan – már hajnalban az üzlet előtt várakoztak, készülve a nap folyamán várható apokalipszisre.

Az üzlet előtt várakozók reggel 6 órakor:

Fotó: 24.hu

9 óra körül már viszonylag többen voltak:

Fotó: 24.hu

A H&M munkatársai amúgy mindent megtettek, hogy vásárolóiknak kényelmesebbé tegyék a várakozást. Bár az üzlet csak 10 órakor nyitott ki, a várakozó tömegnek forró kávét és teát, valamint péksüteményeket osztogattak. A márka weboldala viszont 10 előtt pár perccel még teljesen halott volt, többszöri próbálkozás után sem sikerült megnyitni. A probléma pontban 10 órakor helyre állt, így csak arra tudunk gondolni, hogy a márka a nyitás időpontjára időzítette a weboldal megnyitását is.

Fotó: 24.hu

Szívesen mondanánk, hogy a H&M x Moschino kollaboráció mindenkire gondolt, de erre a weboldal jócskán rácáfol. A női ruhadarabokból kizárólag csak XS, S és M-es méretek készültek, férfi oldalon viszont már találunk L-es ruhákat is.

Tanulság? A nők kicsik és kész, amelyik nem az, az vegyen férfiruhát.

Kiemelt kép: 24.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik