Közeleg a vég az influenszereknek – mondta Instagram egyik legnagyobb sztárja, “A Dagadt Zsidó” (The Fat Jewish) néven posztoló Josh Ostrovsky a CNN-nek.
Az instagramcelebritást annak kapcsán interjúvolták meg, hogy egyre sikeresebb az italmárkája. Mint mondta, többek között azért szállt be a 2015-ben alapított bizniszbe, mert látta, hogy az Instagram már nem lesz sokáig megfelelő bevételi forrás számára, és mások számára sem.
Mindenki influenszer akar lenni, senki nem akar munkát találni. (…) Minél több ember csatlakozik, annál több lehetőség van a márkák számára. (…) Végül túl sok influenszer lesz, a piac túlságosan telített lesz, és tovább fog zuhanni a posztok értéke
– mondta Ostrovsky, aki arról is beszélt, hogy italcégét annyira leválasztotta a The Fat Jewish-ról, hogy egyetlen említést sem találni róla az oldalán.
(Kiemelt kép: Mike Coppola / Getty)