Azért jó, hogy te itt vagy, mert nemcsak 132 ezer követőd van Instagramon, de jogász is vagy
– nyitotta a beszélgetést Mádai Vivien, de sajnos előre ivott a medve bőrére, ugyanis
Az ügyvédbojtár szerint egyébként nem meglepő, hogy a GVH előállt az ötlettel, ugyanis külföldön már nagy hagyománya van annak, hogy a celebek burkoltan reklámoznak – igaz, ott már elkezdték jelölni #ad vagy #sponsored címkékkel azokat a posztokat, amikért valamit kaptak cserébe.
A műsorvezetők kíváncsiak voltak arra is, hogy vajon Zimány figyel-e arra, hogy kitegyen ilyen jelöléseket, mire Zimány azt válaszolta,
nem igazán, mert ő eleve nem használ címkéket, maximum olyanokat, hogy #elégvoltamunkából és #nagyonunatkozom.
A vonatkozó részt ki is vágtuk:
Hozzátette, erre azért oda kell majd figyelni, ha a történet bekomolyodik. Egyébként sokan megkeresik, hogy reklámozza a terméküket, de ő nem mond mindenkinek igent,
Egyébként a GVH döntése azért is jogos, mert például Mádai Vivien alábbi két posztja közül egyikről sem lehet tudni, hogy kapott-e érte fizetséget, és lehagyta-e a jelölést, vagy nem, és ezért nincs is ott.
Ezt közvetlenül a Mokka után posztolta:
De ehhez sem kellett sokat visszapörgetni.
A meghívott szakértő egyébként eléggé szkeptikus, szerinte
lassan az esőre is rá kell írni, hogy #hirdetés, mert az esernyőket reklámozza.
Ezt még kicsit emésztgetjük, de íme a teljes adás: