A Kardashian-klán 21 éves tagja mindig is szeretett volna Cindy Crawford nyomdokaiba lépni, ezért is örült, amikor a Pepsi felkérte, legyen legújabb reklámjának arca. Mutatjuk az elkészült művet, aztán lent azt, hogy mi a baj vele:
1. Koncepció
A reklámok általában nem a mély gondolatokról szólnak, de a Pepsié hiába két és fél perces, nem sikerült annál többet belesűríteni, hogy egy tömeg a békéért tüntet az utcán, amihez csatlakozik Kendall Jenner is, akit éppen fotóznak, majd a végén ad a tömeget feltartó rendőrsorfal egyik tagjának egy doboz üdítőt, és mindenki boldog.
2. Csitítás
Nem telik el úgy nap, hogy a világ bármely pontján ne tüntessen valaki (itthon elég például a CEU melletti kiállásokra gondolni), ott pedig fel sem merül, hogy 3,3 deciliter szénsavas löttyel bárki bármit megoldjon. Bernice Kinghez, Martin Luther King legfiatalabb lányához is eljutott a kisfilm, aki Twitterén annyit írt édesapja fotóját mellékelve, hogy “Bárcsak apu is ismerte volna a Pepsi erejét”
If only Daddy would have known about the power of #Pepsi. pic.twitter.com/FA6JPrY72V
— Be A King (@BerniceKing) April 5, 2017
3. Rasszista
Vannak azok a helyzetek, amikor valaki nagyon korrekt akar lenni politikailag, aztán persze kibújik a szög a zsákból. Ilyen részlet ebben a reklámban is feltűnik: amikor Jenner letépi magáról a szőke parókát, és azt egy afro-amerikai nő kezébe nyomja.
The worst part of the Pepsi commercial is when Kendall decides to protest racism by making a black woman hold her wig. pic.twitter.com/NEfSwXqJvm
— Sean Kent (@seankent) April 5, 2017
4. Mindenki érzi, hogy gáz
Egyrészt a nézők, akik a videó alatt szavazhatnak arról, hogy tetszik-e nekik, amit látnak, vagy sem – jelen esetben előbbi gombra 11 ezren, utóbbira hatszor annyian, 65 ezren nyomtak. Másrészt már a Pepsi is, aki a nyomás hatására közleményt adott ki: