Szórakozás

Bejött az új Bruce Willis-film az amerikaiaknak

Az új Die Hard-film érdekelte az amerikaiakat.

John McClane, a Die Hard-filmek főhőse még mindig érdekli az amerikaiakat. Bruce Willis Die Hard – Drágább mint az életed című filmjére ültek be a legtöbben a hétvégén az észak-amerikai mozikba.

A túlnyomórészt lesújtó kritikák ellenére Willis visszatérése az akciófilmben péntektől vasárnapig 25 millió dollárt (5,5 milliárd forintot) hozott az amerikai és kanadai mozik kasszájába. Az előzetes becslések szerint a hétfői nemzeti ünnepen – George Washington születésnapján – a produkció bevétele a 35 millió dollárt is elérheti.

A szintén csütörtökön debütált Safe Haven című film ugyancsak megosztotta a kritikusokat és a nézőket. A misztikus románc Lesse Hallström (Csokoládé, Árvák hercege) rendezésében, valamint Julianne Hough és Josh Duhamel főszereplésével sokak érdeklődését felkeltette: az elmúlt három napban 21,4 millió dollárért (4,7 milliárd forintért) váltottak rá jegyet a nézők, ami a harmadik helyre volt elég a toplistán. A boxofficemojo.com szerint az ünnepnappal együtt valószínűleg harminc millió dollár fölé ugrik első ötnapi forgalma.

A múlt héten még az észak-amerikai mozis toplistát vezető Személyiségtolvaj című vígjáték Melissa McCarthyval a második helyre csúszott vissza hétvégi 23,4 milliós (5,1 milliárd forintos) jegyeladásával. A nyolc napja debütált produkció összbevétele azonban már túllépte az 53 millió dollárt.

Az első öt legnézettebb produkció közé a hétvégén még az Escape from Planet Earth című animációs film és az Eleven testek című zombirománc jutott be 16,1 millió dollár (3,5 milliárd forint), illetve 9 millió dollár (2 milliárd forint) jegybevétellel.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik