Pedig a műsor kellőképpen be lett harangozva, és a hírműsor utáni kezdés is jó pozíció, az esti hetes sávban a vetélkedők például gyakran hoztak 25-30 százalékos közönségarányt a csatornának.
Február 13-ára az
amúgy sem jól startoló sorozat iránt tovább csökkent az érdeklődés: a bő 28 százalékos Híradó után sokan elkapcsoltak az RTL Klubról, az
Éjjel-nappal Budapest bulizós fiataljai csak 15,5 százalékot hoztak a 18–49 éves célcsoportban. Az RTL Klub csak a
Fókusz felénél vette vissza a vezetést, de közben – a közönségarány alapján – a
Családi titkokat sikerült a TV2 legnézettebb műsorává tenni.
(Fotó: RTL Klub)
Az
Éjjel-nappal Budapesttel kapcsolatban az RTL Klub vezetői elmondták, hogy nagyon bíznak a sorozatban, évekre terveznek vele. „Ahogy a sajtótájékoztatón is mondtam, várható is volt a nagyon rossz eredmény az elején. Ebből a szempontból ez olyan, mint a
ValóVilág, ahol a kezdeti eredményhez képest tovább csökkent a műsor az első héten. Az első, 18–49-ben látható pozitív jelek ott is csak a harmadik héten voltak láthatók. Arra számítunk, hogy itt is körülbelül ez várható” – válaszolta az
origo kérdésére Kolosi Péter programigazgató.