Szórakozás

Reklámban alázza volt nejét Brad Pitt

A Chanel legújabb hirdetésében megidézik Brad Pitt, Angelina Jolie és Jennifer Aniston szerelmi háromszögét, amiből megint az utóbbi jön ki rosszul.

A történelem során először, egy férfi lett a Chanel parfümök arca. Ám a divatház vezetői mégsem szerették volna, ha teljesen szakítanak a hagyományokkal, ezért Brad Pitt mellé tettek két hölgyet is a hirdetésbe. A modellek illenek is a főszereplőhöz, mivel stílusukban és megjelenésükben igencsak emlékeztetnek Angelina Jolie-ra, illetve Jennifer Anistonra. Miközben őket látjuk a kisfilmen, Brad a hűségről és szerelemről beszél a háttérben.

A kissé bizarr, Joe Wright sztárrendező által megálmodott reklámnak a hosszabb verziója is elkészült, ám az egyelőre még dobozban van. Abban állítólag a vad, Angie hasonmást választja majd a 2 nő közül a színész, vagyis ahogy anno az életben tette, megint magára hagyja Anistont, ezzel ismét megalázva őt.

55 millió ember él demenciával napjainkban, s a betegség – amelynek az Alzheimer-kór az leggyakoribb fajtája – a világ hetedik vezető haláloka. Ráadásul a betegek 75 százaléka nincs diagnosztizálva. A probléma egyre csak súlyosbodni fog. A kormánynak van egy stratégiája, az közhelyes megállapításokon kívül konkrét intézkedési tervet nem tartalmaz.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.