Ma este médiatörténelmi eseményre kerül sor az RTL Klub Brandmánia című műsorában. Ha valaki nem tudná, Istenes Bence műsora márkákról és a média izgalmas világáról szól. „Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ” – írják az ajánlóban.
A Brandmánia ma esti adásában egyebek mellett a prémiumcsatornákról is szó esik, így kerülhetett képbe a TV2 új csatornája, a SuperTV2 is.
Jogosan vetődik fel a kérdés, hogyan fordulhat elő, hogy az RTL Klubon adjanak hírt a konkurenciánál történtekről? Kolosi Péter programigazgató a következőket válaszolta a Hír24 által feltett kérdésre:
„A Brandmánia a reklámpiaccal foglalkozó műsor, ha ebben a világban valami jelentős dolog történik, arról beszámolunk. Így került a műsorba a SuperTV2 indulása is.”
A valóban szokatlan híranyagot máris nagy érdeklődés kíséri, mind a nézők, mind pedig a tévés és reklámszakma részéről, amelyeknek képviselői szinte biztosan ott ülnek majd ma este az RTL Klub képernyői előtt. Természetesen mi is kíváncsian várjuk a véleményeket, elemzéseket.