Minden várakozást felülmúlt az 1 Perc és nyersz! című családi vetélkedő, hiszen március 17-éig 2012. legnézettebb saját gyártású műsora volt a 18-49-es korosztályban és a teljes lakosságban egyaránt. Akkor egy szintén RTL Klubos saját gyártású műsor, a Csillag Születik első adása taszította le az első helyről. A nézettségi adatok azonban így is kimagaslóak: a naponta jelentkező vetélkedők körében ugyanis messze a legnézettebb játék volt. Az 1 Perc és nyersz!-et a 18-49-es korcsoportban átlagosan majdnem 600 ezren nézték (átlag 82 489 néző), míg a teljes lakosságban átlagosan majdnem 1,6 millióan kísérték figyelemmel (átlag 1 582 145 néző). Tavaly A Széf hasonlóan magas nézettséggel ment (18-49-ben átlag 403 649, teljes lakosságban átlag 1 262 536 néző), nem véletlen, hogy éppen ez a vetélkedő váltja le március 28-án az 1 Perc és nyersz!-et.
“A csatorna nagyon örül, hogy a nézők szerették az 1 Perc és nyersz! című vetélkedőt és büszkék vagyunk arra, hogy a magyar verzió az egyik legnézettebb változat világszerte. Nem is kérdés, hogy az RTL Klub tervezi a vetélkedő folytatását. A Széf az egyik legsikeresebb vetélkedő a hazai televíziókban évek óta, így szerdán a nézők egyik nagy kedvence tér vissza ismét a képernyőre” – nyilatkozta Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.
Sebestyén Balázs, a két vetélkedő műsorvezetője remélte, hogy az 1 Perc és nyersz! című játékot kedvelik majd a nézők, ez a fogadtatás azonban őt is meglepte.
“Rengeteg olyan visszajelzést kapok, amelyek arról szólnak, a nézők megszerették ezt a játékot és családi-, baráti összejöveteleken együtt próbálgatták a feladványokat megoldani. A Széf régi „motoros”, sokszor bizonyított már az RTL Klubon, szerencsére a nézők még mindig szeretik” – tette hozzá Sebestyén Balázs.