Szórakozás

Meddig maradhat Fábry az MTV-nél? Így vélekednek róla főnökei

Bár többen úgy ítélik meg, hogy Fábry Sándor MTV-s új műsora megbukott, a köztévében másképp látják a dolgot. Úgy vélik, mindössze két adás nézettségi eredményeinek ismeretében korai volna értékelni a Fábry című műsort.

Az nem titok, hogy a show-man új műsorának nézettsége az MTV-s műsorok átlagához képest kimagasló, ugyanakkor jóval alatta maradt a korábbi RTL Klubos nézettségnek. Ennek tükrében a Hír24 arra volt kíváncsi, mit szólnak a köztévé illetékesei ahhoz, hogy Fábry műsoráról sokan máris bukást emlegetnek. Továbbá feltettük a kérdést, meddig terveznek Fábry Sándorral, mitől függ az, hogy meddig sugározzák az ismert tévés műsorát?


Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója, Fábry Sándor humorista és Medveczky Balázs, az MTV  Zrt. vezérigazgatója
Fotó: Kummer János

Cserháti Ágnes, az MTVA szóvivője feltett kérdéseinkre a következő választ juttatta el szerkesztőségünkbe:

„A közmédia büszke arra, hogy Fábry Sándor személyében az ország egyik legnépszerűbb humoristája tért vissza új műsorával a köztévé képernyőjére. Mindössze két adás nézettségi eredményeinek ismeretében ugyanakkor korai volna még értékelni a Fábry című műsort. Általános tendencia az új produkcióknál, hogy az első adásra az újdonság miatt nagyon sokan kíváncsiak, míg a második adásra ez a típusú érdeklődés csökken. A nézettségi eredményekből viszont akkor érdemes csak következtetéseket levonni, ha a műsor jól érzékelhetően megtalálta a közönségét, vagyis kisebb különbségeket mutatnak az egyes adások nézettségi eredményei, és erre természetesen még várni kell – állt Cserháti közleményében, melyet a Hír24-nek eljuttatott, majd a statisztikai adatokkal is alátámasztotta a mondandóját.

“”Ne felejtsük el, hogy Fábry Sándor műsora igazán kiváló eredményekkel nyitott február 2-án, az AGB Nielsen mérése szerint a felnőtt népesség körében 741 ezres nézettséget és 16,5 százalékos közönségarányt ért el. A február 16-i, második adás eredményei ugyan nem voltak ennyire kiugróak, de az elért 12,3 százalékos közönségarányával továbbra is a közmédia tévéműsorainak élmezőnyébe tartozik a Fábry, vagyis az adott idősáv és a csatorna átlaga felett teljesít. A kérdésében megfogalmazott „bukást” emlegetni egy olyan műsor kapcsán, amelyet több mint félmillióan néztek – és ez a szint 77 ezer fővel maradt csak el a második legnézettebb csatorna, a TV2 idősávos eredményétől – tehát alapvető tévedés. Fábry Sándor műsora az első két adás ismeretében tehát teljesíti az elvárásokat, de korai volna még ennél bővebben értékelni a sorozatot” – vélekedik a kérdésről az MTVA szóvivője.

Itt jegyezzük meg, hogy az RTL Klubon az utóbbi időben 25-30 százalékos nézettséggel ment a show-man műsora, de állítólag már ez is elégedetlenségre adott okot.

Meddig maradhat Fábry az MTV-nél?

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik