Idén tavasszal indított újra felhívást a VIASAT3, amelyben ezúttal is vállalkozó szellemű menyasszonyok jelentkezését várta. “Az életük legszebb napjának hagyományos kereteket elképzelő hölgyek mellett ebben az évben számos különleges, már-már extrém ötlettel rendelkező ara vállalkozott arra, hogy kamerák előtt és a kritikus menyasszonytársak pillantásainak kereszttüzében mondja ki a boldogító igent. A műsor szabályai változatlanok, minden egyes körben négy menyasszony száll ringbe egymás ellen, akik idén sem kímélik egymást. Ahogy az előző évadban már jól megszokhatták, minden héten két esküvőt láthatnak a nézők és a negyedik esküvő után derül ki, hogy ki utazhat el élete párjával az egzotikus mézes hetekre, ezúttal Kenyába” – harangozta be műsorát a csatorna.
Aki az előző szériát nyomon követte, biztosan emlékszik arra, hogy a nyertes párok az Aeroviva csődje miatt nem utazhattak el a tervezett álomnászútra. A baki nyilván valóan nem a csatorna hibájából történt, és a valóságshow-t gyártó cég is mindent megtett a károsultak kompenzálásáért. A VIASAT3 és a Q-Art Művészeti Kft. A nyáron közleményt adott ki, amely szerint a csatorna nem felelős a történtekért, a produkciós cég pedig igyekszik megfelelő ajánlattal enyhíteni a párok kárát.
A történet azonban valahol elakadt, a legutóbbi információk közül az öt párból ketten fogadták el a Q-Art ajánlatát, a másik három kártérítést követelt.
“Annak ellenére, hogy jogi felelősség nem terhelt minket az Aeroviva csődje kapcsán, erkölcsileg fontosnak tartottuk a kárpótlást, ezért felajánlottunk a nyerteseknek a január végi utak helyett február elejei kenyai utakat. Miután az időpontot nem fogadták el, leutazható utazási utalványokkal szerettük volna kompenzálni őket. Ezt követően álltak elő irreális követelésekkel, amelyeket természetesen nem tudtunk teljesíteni. Az öt párból tegnap a második is elfogadta az ajánlatunkat, aminek nagyon örülünk, és sajnáljuk, hogy a másik három párral nem sikerült megegyezni. Ők a közleményükben valótlan állításokat is megfogalmaztak, ezen felül szerződésszegést is elkövettek. Az ennek megfelelő jogi lépéseket természetesen meg fogjuk tenni” – nyilatkozta akkoriban Gonda Péter, a Q-Art ügyvezető igazgatója.
Az ügyről azóta keveset tudni, a Hír24 a második széria elindulásának apropóján a VIASAT3 sajtóosztályán és a Q-Artnál is érdeklődött. A csatorna sajtószóvivője kérdésünkre elmondta, hogy a műsor szereplői a produkciós céggel álltak szerződésben, így arról nincs információjuk, milyen módon egyezett meg a Q-Art a három “problémás párral”.
A produkciós cég ügyvezetője, Gonda Péter többszöri megkeresésünkre sem reagált, holott kolléganőjén keresztül eljuttattuk hozzá a kérdésünket. Hogy miért bújt ki a válaszadás alól, nem tudjuk, azt azonban csak reméljük, hogy szerencsésebben választják ki a szponzorcéget, mint az első szériánál, és így majd kínos kérdésekre sem kell (nem)válaszolniuk.