Három gyerek után is remek formában volt Mel B, aki saját fehérnemű- és fürdőruha kollekciót dobott piacra. A 37 éves sztárt tavaly az egyik legnagyobb diétás temékeket és fogyókúrás programokat készítő cég kérte föl, hogy legyen a reklámarcuk. Mel annyira komolyan vette a feladatát, hogy nem is képes leállni az edzésekkel.
“A fogyás csak egy dolog, ettől a harmadik szülésem után jobban éreztem magam – mondja Mel B. – Az edzés azonban fontos volt, nehogy mereszkedjen a bőröm.”
Mostanra azonban szinte minden nőies domborulat eltűnt a sztárról, ahogy páran gonoszan megjegyezték: ha a melle nem lenne mű, akkor már az is izom lenne.
“Az nagyon becsülendő, hogy sok más sztárral ellentétben Mel B nem csak egy pár hónapig tudta tartani a látványos eredményt, amit elért – mondja egy szakérő. – Kirtie Alley vagy Janet Jackson ezért is rizikós vállalkozás. De a cég nőiesen szép idomokat ígért, nem fériasan tökéletes testet.”