Elmondása szerint a beruházással elsősorban az üzleti szféra felé nyitottak. A kialakított 20 páholy teljes kihasználtsággal üzemel, és a páholyszinten a jobb kiszolgálás érdekében indítanak újabb szolgáltatásokat.
Róna Andrea elmondta, hogy az idén 80 rendezvényt tartottak a tavalyi 70-nel szemben, a látogatók száma elérte a félmilliót.
A Budapest Sportaréna jelentős informatikai fejlesztéseket is végrehajtott. A fejlesztési igazgató ismertette: kísérleti jelleggel az online jegyértékesítés során kényelmi szolgáltatásként étel és ital előrendelést lehet vásárolni, a parkolást előzetesen, online is meg lehet majd venni. Tervezik a online pincér bevezetését, azaz előadás közben a felkínált menüből lehet mobiltelefonon rendelni a páholyokba. Decemberben pedig tesztelik a rendezvények utáni partik tartását a páholyszinten.
a közösségi médiából érkező visszajelzések alapján erős biztonsági érzetet sikerült kialakítaniuk.
Schwab Richard, a Budapest Aréna üzemeltetője, a Gránit Pólus üzletfejlesztési vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy nyitni akarnak a vidék Magyarországa felé, mivel felmérések szerint a látogatók 80 százaléka 50 kilométeres körzetből érkezik. A szélesítés érdekében hétvégi csomagokat árulnak majd rendezvényeikhez, szállodákkal együttműködve.
Az Emberi Erőforrások Minisztériumával (Emmi) együttműködve alapítványi támogatásokkal matiné előadásokat tartanak majd jutányos árú jegyekkel, hogy minél több gyerekhez eljuthasson a kultúra – mondta Schwab Richard.