Hétvégén a Spanyol Nagydíj szolgáltatott beszédtémát a Forma-1-ben: Max Verstappen minden idők legfiatalabb futamgyőztese lett miután a Mercedesek kiütötték egymást az első körben. A csapatok nem hagyták el Barcelonát, a katalán városban maradtak tesztelni.
Rögtön az első nap egy érdekességet jegyezhettünk fel, a Williams ugyanis egy rendhagyó hátsó szárnnyal jelentkezett. Felülre tettek egy plusz keresztszárnyat, aminek mindkét oldalán van egy kis toldás. Emellett az autó elején is volt újítás, egy amolyan karboncsáp az első légterelőnél.
A hátsó szárny:
20 laps for @alexlynnracing so far today. Cloudy but the sun is trying to make an appearance. Air 18°C, track 30°C pic.twitter.com/gVeVrTEuAW
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) May 17, 2016
Itt pedig a “csápok” láthatóak:
Busy morning @Circuitcat_eng 41 laps on the board & lots ticked off our to-do list. Lunch, anyone? #F1Testing pic.twitter.com/P2wAiL17gp
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) May 17, 2016
A csapat közlése szerint a két elem célja, hogy jobban megismerjék az autó egyensúlyát. A jelenlegi szabályok szerint élesben egyiket sem használhatják, így a versenyhétvégéken biztosan nem találkozunk ezekkel a megoldásokkal.