A csapat a száguldó cirkusz története során a harmadik olyan istálló, amely orosz licenccel indul a sorozatban. Oroszországban az utóbbi időben egyre többeket mozgat meg a Forma-1, Marussiának pedig nem titkolt szándéka, hogy meglovagolja ezt a hullámot.
Épp ezért egyéves szerződést kötött a Liga Stavok online fogadóirodával, valamint sikerült megegyezni a szintén orosz InstaForexszel is. A csapat ezen felül további befektetők érkezésében reménykednek a csapatnál.
„Az, hogy a Forma-1-ben maradj heti egy és negyed millió fontba kerül. Ha eredményeket is akarsz, akkor ennél jóval többet kell befektetni természetesen. A Marussia most kritikus időszakot él meg, így minden támogató érkezése nagyon jól jön” – mondta Andy Webb, a csapat vezérigazgatója.
Jelenleg Jules Bianchi és Max Chilton a csapat két pilótája, ráadásul nem is teljesítenek rosszul a mezőny legkisebb büdzséjével bíró Marussiával: a francia egy 15. és egy 13. helyet tud felmutatni, a brit Ausztráliában a 17., Malajziában pedig a 16. lett.
Nem meglepő egyébként az egyre fokozódó érdeklődés Oroszországban, ugyanis 2014 októberében rendezik meg az első Orosz Nagydíjat. A futam házigazdája az a Szocsi lesz, ahol ugyanabban az évben a téli olimpiát is megrendezik.