A Virgin mérnökei korábban megdöbbentő problémával szembesültek: az általuk tervezett autó tankját annyira alulméretezték, hogy bizonyos versenypályákon lehetetlen velük célba érni, mivel abba egyszerűen nem fér elég üzemanyag. A jelenleg érvényes szabályok szerint nincs lehetőség a futamok alatti tankolásra, így nem volt mit tenni, engedély kértek és kaptak a FIA tiszteletre méltó nagyuraitól a kasztni áttervezésére.
A hiba javítását májusra ígérték, melyet teljesítettek is, csakhogy a vulkáni hamu okozta légtérzár miatt az autók csak késve érkezhettek a központba. Míg az autók a tengerentúlon vesztegeltek, csak egyetlen egy otthon hagyott kasztnin tudtak dolgozni, melybe Timo Glock ülhet majd be Spanyolországban. Lucas di Grassi a régi modellel vág neki a hétvégének, igaz a megbízhatósági javításokat ezen is elvégezték a technikai főnök, Nick Wirth szerint mégis csak egy dolgot tudnak tenni: leszegik fejüket, és csak arra koncentrálnak, hogy mindketten célba érjenek.
AJÁNLOTT LINKEK:
F1: Az újoncnak nem jut új autó (Vezess.hu – Forma-1)