Csütörtökön honlapunk úgy fogalmazott, egymást múlják alul az NB I-es klubok a bejelentő videókkal. A Puskás Akadémia és a Szombathely is kötelezőnek érezte – vagy kötelezték rá –, hogy mezbemutató videót tegyen közzé a közösségi médiában. Egyik sem tűnt díjnyertes alkotásnak.
Érdekesség, hogy mindkét klub az új magyar márkára, a 2Rule-ra (ejtsd: Turul) cserélte eddigi világcégek által gyártott és szállított mezkollekcióját. Nos, pénteken kissé lemaradva az első kettőtől itt a harmadik 2Rule-os csapat, a Diósgyőr videója is.
Az alig több, mint egyperces alkotás a három közül tán a legegyszerűbb, de épp ezért nem érheti sok kritika – túlnyomó részében Hollósy András, a DVTK hangulatfelelőse mutatta be egy, a másik két érintett klubéhoz kísértetiesen hasonlító marketingszöveggel a csapat új mezét.
Mivel Hollósy úgy fogalmazott:
Számunkra fontos a tradíció és az egyedi kialakítás is. Éppen ezért a 2018/19-es szezonban a Diósgyőr csapata a 2Rule mezben lép majd pályára.
Csak azt nem értjük, egy vadonatúj, a piacra éppen bevezetésre kerülő márka miként társítható a tradícióhoz?